Welcome to the Support Center

In order to streamline support requests and better serve you, we utilize a support ticket system. Every support request is assigned a unique ticket number which you can use to track the progress and responses online.
For customers with assistance contract we provide complete archives and history of all your support requests, and also access to the hotline. Contact us (mailto:contact@sitia.fr) to create a contract suitable to your needs.
A valid email address is required to submit a ticket.

Because of summer holidays, service is closed on weeks 32 and 33. Nevertheless, opening a new ticket is still possible.

Afin de rationaliser les demandes d'assistance et de mieux vous servir, nous utilisons un système de ticket d'assistance. Chaque demande de support se voit attribuer un numéro de ticket unique que vous pouvez utiliser pour suivre les progrès et les réponses en ligne.
Pour les clients sous contrat d'assistance, nous fournissons des archives complètes et l'historique de toutes vos demandes d'assistance, ainsi qu'un accès à la hotline téléphonique. Contactez-nous (mailto:contact@sitia.fr) pour mettre en place un contrat adapté à vos besoins.
Une adresse email valide est nécessaire pour soumettre un ticket.

En raison des congés d'été, le service est fermé sur les semaines 32 et 33. Néanmoins, ouvrir un nouveau ticket reste possible.